Člani so se združili v Sekcijo s ciljem:
- združiti gospodarske subjekte, katerih dejavnost je direktna prodaja, kot sodoben način trženja, za katerega je značilen oseben stik s kupcem in direktna ponudba ter prodaja blaga potrošnikom, zlasti na njihovem domu,
- vzpodbujati direktno prodajo in izvajati druge dejavnosti v podporo razvoju tega načina trženja v Sloveniji,
- predstaviti javnosti stališča članov Sekcije v zadevah v zvezi z direktno prodajo,
- izoblikovati javno podobo direktne prodaje, ki naj končnim potrošnikom prodaja kakovostne in varne izdelke po poštenih določilih in pogojih,
- povečati zaupanje potrošnika do direktne prodaje,
- prispevati k zaščiti in varstvu potrošnika,
- oblikovati mnenja, stališča in predloge članstva in jih preko Trgovinske zbornice Slovenije uveljavljati pred državnimi organi pri oblikovanju gospodarskega sistema in gospodarske politike,
- omogočiti povezovanje in vključitev v mednarodne organizacije s področja direktne prodaje z namenom pretoka informacij, znanja in poslovnih izkušenj,
- omogočiti pretok strokovnih in poslovnih informacij med člani skladno z njihovimi skupnimi interesi,
- organizirati sodelovanje z drugimi domačimi organizacijami in združenji skladno z interesi članstva,
- zaščititi dobro ime poslovne politike direktne prodaje,
- varovati in zastopati interese članov Sekcije direktne prodaje.
Sekcija bo dosegla svoje cilje z:
- uvajanjem, širjenjem in spoštovanjem Evropskega rulesa ravnanja za direktno prodajo,
- raziskovanjem in zagotavljanjem tehničnih in znanstvenih informacij,
- organizacijo skupinske in individualne izmenjave izkušenj med svojimi člani, pobudami za konference, simpozije, seminarje in predavanja ter njihovo organizacijo,
- širjenjem vedenja o direktni prodaji v javnosti in pojasnjevanjem načinov, ciljev, gospodarske pomembnosti in prednosti za potrošnike,
- zastopanjem interesov svojih članov in predstavljanjem njihovih položajev pred državnimi organi in drugimi ustanovami, vključno z gospodarskimi organizacijami,
- zbiranjem, obdelavo in posredovanjem informacij, pomembnih za člane Sekcije,
- svetovanjem članom pri problemih v zvezi z direktno prodajo in obveščanjem o nadaljnjem razvoju,
- navezovanjem stikov z drugimi zainteresiranimi gospodarskimi združenji in institucijami in obravnavanjem strokovnih problemov pri direktni prodaji v interesu pospeševanja gospodarskega sodelovanja,
- informiranjem javnosti, uradov, vladnih organov in parlamentarnih teles ter drugih združenj o pomenu direktne prodaje in vplivanjem na ohranitev interesov direktne prodaje in zaščito potrošnikov,
- navezovanjem stikov z mednarodnimi združenji direktne prodaje in strokovnimi združenji drugih držav.