Cilj sekcije

Člani so se združili v Sekcijo s ciljem:

  • združiti gospodarske subjekte, katerih dejavnost je direktna prodaja, kot sodoben način trženja, za katerega je značilen oseben stik s kupcem in direktna ponudba ter prodaja blaga potrošnikom, zlasti na njihovem domu,
  • vzpodbujati direktno prodajo in izvajati druge dejavnosti v podporo razvoju tega načina trženja v Sloveniji,
  • predstaviti javnosti stališča članov Sekcije v zadevah v zvezi z direktno prodajo,
  • izoblikovati javno podobo direktne prodaje, ki naj končnim potrošnikom prodaja kakovostne in varne izdelke po poštenih določilih in pogojih,
  • povečati zaupanje potrošnika do direktne prodaje,
  • prispevati k zaščiti in varstvu potrošnika,
  • oblikovati mnenja, stališča in predloge članstva in jih preko Trgovinske zbornice Slovenije uveljavljati pred državnimi organi pri oblikovanju gospodarskega sistema in gospodarske politike,
  • omogočiti povezovanje in vključitev v mednarodne organizacije s področja direktne prodaje z namenom pretoka informacij, znanja in poslovnih izkušenj,
  • omogočiti pretok strokovnih in poslovnih informacij med člani skladno z njihovimi skupnimi interesi,
  • organizirati sodelovanje z drugimi domačimi organizacijami in združenji skladno z interesi članstva,
  • zaščititi dobro ime poslovne politike direktne prodaje,
  • varovati in zastopati interese članov Sekcije direktne prodaje.

 

Sekcija bo dosegla svoje cilje z:

  • uvajanjem, širjenjem in spoštovanjem Evropskega rulesa ravnanja za direktno prodajo,
  • raziskovanjem in zagotavljanjem tehničnih in znanstvenih informacij,
  • organizacijo skupinske in individualne izmenjave izkušenj med svojimi člani, pobudami za konference, simpozije, seminarje in predavanja ter njihovo organizacijo,
  • širjenjem vedenja o direktni prodaji v javnosti in pojasnjevanjem načinov, ciljev, gospodarske pomembnosti in prednosti za potrošnike,
  • zastopanjem interesov svojih članov in predstavljanjem njihovih položajev pred državnimi organi in drugimi ustanovami, vključno z gospodarskimi organizacijami,
  • zbiranjem, obdelavo in posredovanjem informacij, pomembnih za člane Sekcije,
  • svetovanjem članom pri problemih v zvezi z direktno prodajo in obveščanjem o nadaljnjem razvoju,
  • navezovanjem stikov z drugimi zainteresiranimi gospodarskimi združenji in institucijami in obravnavanjem strokovnih problemov pri direktni prodaji v interesu pospeševanja gospodarskega sodelovanja,
  • informiranjem javnosti, uradov, vladnih organov in parlamentarnih teles ter drugih združenj o pomenu direktne prodaje in vplivanjem na ohranitev interesov direktne prodaje in zaščito potrošnikov,
  • navezovanjem stikov z mednarodnimi združenji direktne prodaje in strokovnimi združenji drugih držav.

PRISTOPNA IZJAVA: