V Sloveniji je pravna podlaga za delovanje podjetij za direktno prodajo urejena z Zakonom o trgoviniin Zakonom o varstvu potrošnikov. Tako Pravilnik o minimalnih tehničnih in drugih pogojih prodajo od vrat do vrat opredeljuje kot »neposredno prodajo blaga na drobno ob predhodnem povabilu ali pristanku kupca, ob razlagi in predstavitvi lastnosti, namembnosti in uporabnosti blaga ter drugih pogojev, ki veljajo za to prodajo blaga po določbah tega pravilnika in drugih predpisov.«
Zakon o trgovini in Zakon o varstvu potrošnikov pa direktnim prodajalcem narekujejo, da zadostijo naslednje pogoje:
- Direktni prodajalec mora kupcu svojo identiteto dokazati z dokumentom, ki mu ga je izdala pravna ali fizična oseba, ki se ukvarja s tovrstno trgovino na drobno in ne sme biti starejši od enega leta. Na izkaznici morajo biti jasno napisani ime in priimek izvajalca prodaje ter sedež trgovskega podjetja.
- Predstavitev izdelka mora biti nedvoumna, jasna, točna in v skladu z načeli pravilnika, zdrave konkurence, varstva potrošnikov in dobrimi poslovnimi navadami. Kupec mora biti ob predstavitvi seznanjen z odpovednim rokom pogodbe in dobiti pisne podatke o lastnostih in uporabnosti izdelka, ceni in dodatnih stroških, plačilnih pogojih, jamstvu, servisiranju in dobavnem roku.
- Ko se kupec odloči za nakup, mu mora direktni prodajalec izdati račun z vsemi pomembnimi podatki: imenom in sedežem trgovca, imenom, naslovom izvajalca prodaje ter kupca, vrsto, količino, ceno in vrednostjo kupljenega blaga, rokom plačila in drugimi plačilnimi pogoji, rokom in načinom dobave blaga, pravico do reklamacije in garancije ter informacijo o odpovednem roku sklenjene pogodbe.
- Zakon o trgovini (ZT-1), stran 2269
- Pravilnik o minimalnih tehničnih in drugih pogojih, ki se nanašajo na prodajne objekte za opravljanje trgovinske dejavnosti, in pogojih za prodajo blaga zunaj prodajaln, stran 1543
- Zakon o varstvu potrošnikov (uradno prečiščeno besedilo) (ZVPot-UPB2) , stran 11845