Po podatkih združenja WFDSA (svetovno združenje sekcij za direktno prodajo) za leto 2016 se je z direktno prodajo ukvarjalo več kot 107 milijonov ljudi, 3% več kot leta 2015, ter ustvarilo promet v višini 156 milijard evrov oz. 182,6 milijard dolarjev. Volumen direktne prodaje kaže konstantno, v povprečju 5,2 % rast v zadnjih treh letih.
Podjetja direktne prodaje v evropi zaposlujejo več kot 25.000 ljudi in 76% izdelkov je proizvedeno v Evropi.
Največji evropski trgi, kjer je direktna prodaja priljubljen vir zaslužka so Nemčija, Francija, Velika Britanija, Italija, Madžarska ter Poljska. Na svetovnem trgu pa Združene države Amerike, Kitajska, Japonska, Koreja, Mehika, Malezija ter Brazilija. Prodaja se je povišala na vseh kontinentih in samo 23 držav ustvari 93% celotne globalne prodaje.
Najbolj prodajana je kozmetika ter izdelki prehranska dopolnila, ki predstavljajo 32% vse prodaje, sledijo pa izdelki za zdrav življenjski slog, ki predstavljajo 25% prodaje ter izdelki za dom.
Direktna prodaja predstavlja 20% prodajalcem za glavni vir zaslužka, za 80 % vseh prodajalcev pa predstavlja ta način prodaje dodaten vir zaslužka.